مرکز فرهنگی هنری شماره 14

 

این مرکز از سال 1352فعالیت خود را آغاز نمود و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی،هنری و ادبی ادامه داده است.

در حال حاضر این مجموعه دارای13600 جلد کتاب در فضایی با مساحت 240 متر مربع دارای سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

 

خدمات مرکز :

 این مرکزبا انجام حدود 62 عنوان فعالیت فرهنگی وهنری و ادبی در قالب برنامه های رایج در مراکز کانون در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.

 

بخش های مرکز :

 یک سالن مشترک برای مطالعه کودک و نوجوان

 

امکانات ویژه مرکز :

دستگاه ویدئو پروژکشن و پرده نمایش ، فکس ، پرینتر، رایانه برای استفاده اعضا جهت فعالیتهای مربوط به کتابخانه

 

امکانات کارگاه :

خدمات فراگیر :

ندارد

روز و ساعات فعالیت  :

شنبه تا پنجشنبه : 9 الی 15 ، روزهای زوج : دختران ، روزهای فرد: پسران

 

پرسنل  : 

1 نفر مربی مسئول فرهنگی ،1 نفرمربی فرهنگی ،  3 نفر مربی هنری ، 1 نفر همکار خدمات

 

شرایط عضویت :

داشتن حداقل ۶ سال و حداکثر ۱۷ سال سن  و پرداخت شهریه برای عضویت در مرکز حقیقی به مبلغ 12000 تومان

 

نشانی :

میدان خراسان، انتهای خیابان داوود عجب گل، داخل پارک آلاله، مرکزفرهنگی هنری شماره 

تلفن/فکس33706068 : 

 

   

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11626
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت